2013. május 26., vasárnap

Megérkezett az első eBayes rendelésem

Bejegyezte: Unknown dátum: 10:30
Már nagyon vártam ezt a csomagot, mert tudtam, hogy mi vár rám benne. A díszítőcsíkokat rendeltem meg 9.-én, és 21.-én ide is ért, úgyhogy ahhoz képest hamar is.:)
10 színű díszítőcsíkot vettem 1,36 fontért. Mondjuk, én picit nagyon tekercseket vártam, de lehet, hogy csak azért, mert a képeken nagyobbnak tűnik. Hamarosan ki is próbálom. Alig várom.
A képeken sajnos nem látszik a szín, de majd külön külön megmutatom.

7 megjegyzés:

Ilus on 2013. május 26. 11:36 írta...

Én is régen szemezgetek már az E-bay-en pár dologgal, de nem tudom miért nem merek rendelni! :/

Meg kicsit a szállítást sokkalom némelyiknél! :)

Neked ez így mennyibe került szállítással együtt? :)

Alig várom, a posztot, amiben kipróbálod őket! :)

Thimmyke on 2013. május 26. 11:40 írta...

Nagyon csalókák a képek. AZ ember sokkal nagyobb dologra számít, mint amit kap. :D De így is nagyon sok szerintem, csak nem gondolunk bele, hogy ilyen kis helyen elfér ilyen hosszú szalag. =) Én is meglepődtem milyen picik, amikor kibontottam a csomagot...

Thimmyke on 2013. május 26. 11:42 írta...

Ui.: A szóellenőrzést kikapcsolhatnád, mert nagyon idegesítő tud lenni. =) De csak egy tipp.

Réka on 2013. május 26. 11:48 írta...

már várom, hogy miket fogsz alkotni, én is tervezem az ilyen szalagok beszerzését :)

http://nagellacken.blogspot.hu/

Unknown on 2013. május 26. 18:47 írta...

£1,36 volt, a posta pedig ingyenes. En így szoktam keresni, hogy beállítom, hogy csak az ingyenes postákat hozza ki, es így sokkal olcsóbb :))

Unknown on 2013. május 26. 18:48 írta...

A bejegyzésben vagy a megjegyzéseknel?

Thimmyke on 2013. május 31. 17:55 írta...

A megjegyzéseknél, hogy ne kelljen mindig beírni a kriszkrakszokat, ha megjegyzést akar hagyni az ember. =)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos