2013. június 5., szerda

Catrice- Man, Go Tango

Bejegyezte: Unknown dátum: 8:13
Iluss<3 kérésére a következő lakk, amit megmutatok a narancssárga Catrice lakkom.




Nagyon szeretem, mert az ecsetével olyan könnyen lehet dolgozni, szépen fed, bár én a világos lakkokknál nem szeretem, hogy nagyon óvatosan kell lakkozni, mert látszanak a csíkok.




A lakk színe is gyönyörű, de az állaga az, ami tényleg szuper. Nem is sűrű, de nem is folyékony, olyan arany középút:)







Nektek hogy tetszik? Van, akinek megvan?:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

tetszik ez a narancsos szín mostanság, kedvenc ő is <3 <3

Eleni on 2013. június 6. 6:58 írta...

Ez nekem is meg van, csillámos fedőlakkal szoktam feldobni: )

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos