2013. június 20., csütörtök

Dalszöveges kihívás- "Kék tenger és ég"

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:00
Újra elérkezett a dalszöveges kihívás következő állomása. Ezúttal az idézet a kék tenger és ég. Elég nagy fejtörést okozott, hogy mit alkossak, mivel nem akartam se szó szerint értelmezni, se teljesen anélkül. Így hát lett egy olyan manikűr ötletem, amiről én sem hittem, hogy mutatós lesz valamennyire, de az lett szerintem. Step by step bejegyzést hozok róla, hiszen hasonló, mint az a fekete manikűr, amit egyszer már megígértem, így egyben letudom a kettőt. A sötétkékekkel akartam a tengert kifejezni, a világosabbal az eget. Hogy tetszik?


Felhasznált lakkok:

~  NYC - Blue L.ita
~  NYC- Water Street Blue
~  Essence- Cool and the gang

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Cuki lett, tetszik! :)

Pálosi Kitti on 2013. június 21. 9:45 írta...

nagyon klassz lett! : )

Névtelen írta...

jó lett :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos