2013. június 23., vasárnap

Dalszöveges kihívás -"Kék tenger és ég" step by step

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:30
Ígéretemhez híven hozom most nektek a kék manikűrömet lépésről lépésre. Ugyanolyan módszerrel csináltam, mint a fekete díszítőcsíkos manikűröm, annyi eltéréssel, hogy a feketénél megvártam, hogy a fedőréteg megszáradjon (így lettek egyeseket a csíkok), a kéknél pedig nem (így ahogy nyúlik a fedőréteg hullámos lesz).


Step 1. Egy alap színű lakkal fesd ki a körmöd két rétegben. Én erre a NYC Water Street Blue-t használtam.







Step 2. Fess rá bármilyen mintában egy másik körömlakkal. Én ehhez használtam az Essence- Cool and the gang árnyalatot, és mint ahogy látjátok, középre festettem egy csíkot vele.







Step 3. Rakd rá a díszítőcsíkot bármilyen alakzatban.









Step 4. Fess rá fedőréteget két rétegben. Ehhez használtam a NYC- Blue L.ita árnyalatot.






Step 5. Ha egyesen csíkokat akarsz, akkor várd meg míg teljesen megszárad a felső réteged, ha hullámosat, akkor hagyd, míg nagyjából megszárad a fedőréteg, aztán szedd le a díszítőcsíkokat, így azokon a helyeken az alatta lévő réteg(ek) fog(nak) látszani.


Ha bárki megcsinálja ezt a manit az én step by step-em alapján, küldjétek el nekem a linket vagy emailben, vagy kommentben.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó! Köszi a leírást! :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos