2013. június 18., kedd

Ismét díjat kaptam

Bejegyezte: Unknown dátum: 18:51
Ezúttal Mulberrytől kaptam a díjat.



Szabályok és válaszok:

1. Tedd ki a képet!
2. Írj 11 dolgot magadról:
 ~ Körömlakkokat gyűjtök minden mennyiségben.
 ~ Bodzaszörp a kedvenc italom.
 ~ Kollégista vagyok
 ~ Van egy vőlegényem, akit nagyon imádok:)
 ~ Sok nemzetiség keveredik bennem, mert apa oldaláról félig olasz, félig arab vagyok, anya oldaláról magyar, viszont a család Angliában él.
 ~ Én nem beszélek sem olaszul, sem arabul, na jó olaszul nagyon keveset, de tudok, viszont beszélek angolul, franciául és spanyolul.
 ~ Kedvenc ételem a lasagne és a töltött paprika.
 ~ Imádok együtt lenni a magyar nagyimmal, most is vele lakok, míg a sulit be nem fejezem.
 ~ Van egy tündéri pici húgom, és két öcsém.
 ~ Spanyol kéttannyelvű tagozatra járok.
 ~ Van egy kutyám.
3. 11 Kérdés a bloggerekhez:
Mi a kedvenc filmed?
 ~ Nincs kifejezetten olyan, hogy kedvenc. Sok olyan film van, amit szeretek, mint például a Különleges Valentin nap, a Szerelmünk lapjai, a Fűrészek, és sok van, amit nem.
Mi életed legmeghatározóbb élménye?
 ~ Mivel az élmény lehet rossz élmény is, ezért én ide azt írnám, hogy az, mikor döntenem kellett, hogy a családommal költözök Angliába, vagy itt maradok a nagymamámmal, és vigyázok rá.
Mi volt a legextrémebb dolog, amit kipróbáltál?
 ~ Kolis társamék kitalálták, hogy búcsúzásként csináljunk egy éjszakai túrát az erdő legmélyén. Előtte megnéztünk vagy egy évadnyi Vámpírnaplókat, úgyhogy gondolhatjátok, hogy milyen volt. Minden kis neszre felsikoltottunk.
Mit sportoltál eddig?
 ~ Imádom a kosárlabdát, de nem nézni, hanem űzni. Nem csapatban sportoltam, mert arra sajnos időm nem lett volna, hanem csak magamnak, de úszni is imádok.
Mi a kedvenc időtöltésed a blogoláson kívül?
 ~ A zenélés. Imádok zenét hallgatni, de sokkal jobb, mikor leülök a zongora elé, és bármi bánatom van, vagy mérgem, amit az ujjaimmal megérintem a hideg billentyűket elszállnak. Olyankor olyan, mintha egy másik világba repülnék.
Mik a hosszú távú terveid?
 ~ Tolmács szeretnék lenni.Mivel elég magasak a ponthatárok, jövőévtől bele kell húznom, ha azt akarom, hogy ez az álmom valóra váljon.
Mi a kedvenc ételed?
 ~ Mint azt ahogy a 11 dologban írtam, a lasagne, és a töltött paprika.
Mondj egy különlegességet (belső vagy külső, szabadon választott) magadról!
 ~ Könnyen megbízok az emberekben, és ez néha nagyon rossz...
Mire/kire vagy a legbüszkébb?
 ~ Nagymamámra. Átélte a háborút, felnevelte a három gyermekét, és még az unokáira is sokszor vigyázott, átélte, hogy meghalt a férje, a szülei, testvérei, a családja, és még most is itt van velem, és mindent megtesz értem.
Mondj 3 tulajdonságot, amit nem szeretsz másokban!
 ~ A beképzeltséget, a hisztizést és a nyavalygást.
Mi a legemlékezetesebb nyári élményed?
 ~ Az, hogy holnap letudom az angol érettségit, és elkezdődik végre a nyári szünet. Meg persze, hogy nagymamámmal és a vőlegényemmel felülünk a repülőre, és meglátogatjuk a család másik felét.
4. Továbbiak:
Most 11 bloggernek kell átadnom ezt a díjat, de mivel négynek már múltkor átadtam, így a lista lecsökken.
 ~ XStrawberryKissX
 ~ Thimmyke
 ~ Nóra
 ~ Manna
 ~ Angel
 ~ Maria's nail
 ~ Mdolla 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj, nagyon Köszönöm Szépen a Díjat! :)))) :$$$

mdollasnails on 2013. június 18. 21:26 írta...

Köszi:-)

Thimmyke on 2013. június 19. 18:14 írta...

Köszönöm! :* Ha hazajöttem nyaralásból "megcsinálom". =)

Manna (mannakörmök) on 2013. július 3. 21:30 írta...

kicsit későn, de nagyon szépen köszönöm. :))

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos