2013. június 16., vasárnap

Lovely- Nr. 3

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:30
Follow my blog with Bloglovin
Ma úgy gondoltam megmutatok nektek egy új kiadású Lovely lakkot. Ez a Nr. 3, ahogy a címben is olvashatjátok. Sajnos most ez a márka is csalódást okozott nekem. A színe egyszerűen pompás, pont annyira élénk, amennyire vad is egyben. Az ecsete is nagyszerű, könnyen lehet vele dolgozni. A fedése is, viszont a tartóssága kezd az Essencere hasonlítani. A régi Lovely lakkok volt, hogy egy teljes hetet bírtak a körmömön. Na ez az új nem. Már az első nap lepattogott, pedig semmi olyan érdemleges dolgot nem csináltam, mint például költözés, mosogatás, mosás stb. Reggel lakkoztam, este moshattam:(
Nektek mennyire jönnek be ezek a lakkok?







2 megjegyzés:

Thimmyke on 2013. június 16. 14:58 írta...

Én is meg akartam ezt venni, de mikor mentem már nem volt. És benéztem és a Gloss lkie gel pirosát vettem meg... Monduk is szép. De ez talán picit vörösebb. =)

Névtelen írta...

szép szín :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos