2013. július 22., hétfő

L'oreal - milk Shake in la

Bejegyezte: Unknown dátum: 8:29
Ma egy olyan koromlakkot hoztam nektek, amit itt vásároltam. Az ara egyszerűen pompás. Otthon is mindig szemeztem ezzel a lakkal, de nem akartam rakolteni annyi pénzt, itt pedig 2,51€ ért vette meg nekem a párom. Es azt is ki kell jelenteni, hogy itt ez a legolcsóbb lakk! Míg ezek közül az összes 2,51€, a rimmel lakkok 3,5 eurónál kezdődnek. Na térjünk rá a lakkra. Az üvege a kedvencem. Olyan szép, csicsás, de megis elegáns. Állagaval sincs semmi problémám, az ecsete is nagyszerű, viszont a tartóssága nem tetszik. Írtam tegnap, hogy a tengerparton voltunk egész nap, reggel festettem ki a kormom vele, es mar délben felvallt :/ a yes love lakk meg mindig rajta. A színe elénk, de egyben visszafogott is. Mutatom a képeket. Az utolsó vakuval készült. 



1 megjegyzés:

Unknown on 2013. július 22. 11:39 írta...

Szia! :)
Díjat kaptál Tőlem! :)

http://www.mylifeasdorothy2.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos