2013. augusztus 21., szerda

104. - Nyári körmös kihívás- koktél

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:22
Elkéstem ezzel a témával, mert mint tudjátok, kedden szoktam felrakni a nyári körmös kihívás témáját, de most szerda van már. A mostani téma a koktél volt, így én egy átmenetes körmöt készítettem. Az ihletet ebből a képből merítettem, aholis a harmadik képet használtam.


Az alkotott manikűr:




Felhasznált lakkok:
~ Essence- Cool and the gang
~ Lovely- Gloss like gel nr 123 

Mint ahogy múltkor említettem, a kommentelőim között szeretnék kiosztani valamit, és elértük azt a kommentszámot, amit szerettem volna. Ez a szám a 250 volt, és íme az a megjegyzés.



Ez a "szerencsés" Azrail, úgyhogy kérlek keress meg, küldj egy emailt: koromlakkgyujtemeny@gmail.com -ra.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr?

3 megjegyzés:

Panka on 2013. augusztus 21. 14:43 írta...

nekem tetszik, csini lett:)

Réka on 2013. augusztus 21. 15:02 írta...

Nagyon szép színek, tetszik az átmenet. :)

Réka on 2013. augusztus 21. 18:10 írta...

Nagyon szép lett ^^

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos