2013. augusztus 25., vasárnap

109. - Astor- 085

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:30
Most annyira benne vagyok a tesztekben, hogy ma is újabb teszttel jelentkezem. Ma az egyik Astor lakkot hoztam.

Árnyalat:  Astor- 085, illatos lakk.

Üveg:  Kicsi, kerek, jól lehet tárolni, és a kupak miatt könnyen megtalálható, ami 6 ml-t tartalmaz.

Ecset: Aránylag rövid száron, egy középhosszú, egyenes végű ecset.

Fedés: Két rétegben szépen fed, de én három rétegben szoktam használni.

Tartóssága: Két nap után már kopni kezd, de egyébként négy napig bírja pattogás nélkül.

Ára: Erről nem tudok nyilatkozni, mert mint ahogy az előző Astor tesztes bejegyzésemben már említettem, az összes Astor lakkomat 199 ft-ért szereztem be.




Nektek hogy tetszik? Van hasonló lakkotok?

4 megjegyzés:

Réka on 2013. augusztus 25. 14:35 írta...

gyönyörű szín, nekem nincs ehhez hasonló :))

Eleni on 2013. augusztus 25. 15:58 írta...

Ennek nagyon szép színe van, én is beszereztem pár Astor lakkot, de ezt az árnyalat pont nem volt, pedig ha látom tuti megveszem.

Unknown on 2013. augusztus 25. 17:10 írta...

Jaj, de szép vibráló színe van! :)))

Thimmyke on 2013. augusztus 25. 17:49 írta...

Hű, nagyön ütős színe van. =)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos