2013. augusztus 3., szombat

15 hetes kihívás - fémes

Bejegyezte: Unknown dátum: 11:00
Mivel nekem nincsenek egyelőre még mágneses lakkjaim, úgy gondoltam, hogy ezt az állomást úgy oldom meg, hogy fémes színeket használok, mint például arany, ezüst, bronz. Így is lett. Előkerestem négy olyan lakkomat, amikre ráillik bármelyik az előző jelzőkből, és lett ez a manikűr.



Felhasznált lakkok:
~ Százasban vásárolt arany lakk
~ Essence- go bold
~ Oriflame- Silver
~ NYC- Bronze Metal

Nektek hogy tetszik?

És, mivel Manna nem jelentkezett a megnyert lakkjáért, addig várok, míg a következő számú kommentelő meg nem jelenik, amire én gondoltam. Nagyon sajnálom, hogy nem jelentkezett...:( Kíváncsiak vagytok, hogy melyik lakkot kapta volna?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

szép lett tetszik!

Eleni on 2013. augusztus 3. 13:55 írta...

Nekem is meg van az a NYC lakk, és nagyon szeretem. Jó lett a manid :)

Manna (mannakörmök) on 2013. augusztus 3. 14:01 írta...

sajnálom, nem vagyok túl aktív mostanában a blogolásban, sajnálom, hogy nem vettem észre hamarabb. :S

Miss Sziszi on 2013. augusztus 3. 14:47 írta...

Nagyon jó kis mani lett :) Azzal a NYC lakkal nagyon szemezek. Nemrég vettem egy Blogsale keretein belül egy Essence mágneses körömlakkot, és hadd mondjam meg, hogy már 2 darab mágnes is ment a kukába, mivel mindig belenyomtam a körmömbe xD
Én kíváncsi vagyok a lakkra, de leginkább csak saját szemmel érdeklődnék iránta ;)
Puszi :*

Névtelen írta...

igen kíváncsi vagyok melyik lakkot kapta volna! :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos