2013. szeptember 1., vasárnap

116. - Astor 119 teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:49
Megint három napig kimaradtak a tesztek, ezért most azt hoztam nektek.

Árnyalat: Astor- 119-es narancsárgás, korallos árnyalat, narancs illattal.

Üveg: Kissé test alakúnak tűnik nekem, de csinos nagyon. A kupak az üveghez képest vékonyabb, fekete, de ugyanakkora méretű. Az üveg átlátszó, ezt azért szeretem, mert láthatom, hogy mennyi festék van még benne. 6 ml-t tartalmaz.

Ecset: Rövid száron, picit hosszabb, közepes vastagságú, egyenes végű ecset, amivel könnyen lehet dolgozni.

Fedés: Két rétegben egész szépen fed, de azért kell a harmadik réteg.

Száradási idő: Gyorsan szárad. Mire az egyik kezem kifestem, a másik már meg is száradt.

Tartóssága: 3 napig simán bírja, utána kopás látható, majd pattogás.

Ár: Ezt minden Astor lakkomnál elmondom, hogy nem tudom, hogy eredetileg mennyibe kerül, mert 199 ft-ért vásároltam akciózás során.





Nektek van Astor lakkotok? Melyik a kedvencetek?

2 megjegyzés:

Réka on 2013. szeptember 1. 15:38 írta...

Nagyon szép barack szín.:) Nekem is van két Astor lakkom, és szeretem őket nagyon :)

Gabica on 2013. szeptember 1. 19:23 írta...

Jajjj de szép színe van ennek a lakknak, imádnám, de sajnos nálunk nem volt egy darab ilyen astor lakk se :(

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos