2013. szeptember 18., szerda

133.- Angliából érkezett lakkjaim

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:30
Mint tudjátok, a családom Angliában él, én nagymamámmal élek itthon. Nemrégiben öcsém hazajött látogatóba, anya pedig meglepetésként ezeket a szépségeket küldte haza. Mondta előtte is, hogy majd a csomagban lesz nekem pár meglepetés, de én ruhákra gondoltam, mert mindig azt szoktam kapni. Mikor kinyitottam a zacskót, amit az öcsém a kezembe nyomott, jóformán felsikítottam. 18 szépséget tartottam abban a másodpercben a kezemben. A dobozokat sajnos ki kellett dobniuk, mert nem fértek be a bőröndbe :(

A kedvenc szettem:



Fedőlakk szett:



Lakk és fedőlakk szett. 


Nektek melyik tetszik a legjobban? 

4 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) on 2013. szeptember 18. 12:34 írta...

ahh de szépek, tesztet róluk! :)

Miss Sziszi on 2013. szeptember 18. 12:41 írta...

Juj juj juuuuuuuj *-* Imádom *-* Gy-ö-ny-ö-r-ű-e-k !!!! Én a harmadik szettről várom a tesztet :)

azalanyblogja.blogspot.hu

Eleni on 2013. szeptember 18. 15:59 írta...

Az összeset szívesen látnám posztok formájában O.O lehetetlen választani :D

Thimmyke on 2013. szeptember 24. 20:00 írta...

Nagyon szupik! Nem is tudnék választani. :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos