2013. október 1., kedd

146.- Lovely Gloss like gel nr 34 teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:30
Legelőször ezt a lakkot a hétköznapi körmös kihívás tűzijáték témájának  alaplakkjaként láthattátok. Imádom ezt a lakkot, ezért hoztam most róla tesztet.

Árnyalat: Lovely gloss like gel Nr 34

Üveg: Hosszú, ovális alakú üveg, ami 8 ml-t tartalmaz. A kupak ugyanilyen alakú.

Ecset: Rövid, vastag száron, közepes vastagságú, kerekített végű ecsettel.

Fedés: Mivel jó sötét (persze, mivel fekete), már az első rétegben is gyönyörűen fed.

Száradási idő: Mire kifestem a második körmöm, az első már megszárad.

Tartósság: Két napot bírt nálam.

Ára: 449 ft




Nektek melyik lakkok vannak meg ebből a kiadásból?

3 megjegyzés:

SzilviaA on 2013. október 3. 19:49 írta...

Ez a fekete megvan nekem is és nagyon imádom! Főleg mert nyomdázni is lehet vele. Ha van kedved kukkants be hozzám, az alábbi manikban is ezt a lakkot használtam:
http://k-orom.blogspot.hu/2013/10/peldakepek-nyomaban-1-chalkboard-nails.html
http://k-orom.blogspot.hu/2013/09/nude-kis-huncut.html
Szép estét! Szilvi

Miss Sziszi on 2013. október 3. 21:07 írta...

Pont ma vettem egy kaviár alá valót , de nagyon szép *-*
Itt van a poszt végén:
http://azalanyblogja.blogspot.hu/2013/10/kormos-haul.html

Eleni on 2013. október 3. 21:46 írta...

Ez a lakk is meg van nekem, bár még nem használtam, majd valamikor október vége felé elő fog kerülni nálam is :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos