2013. október 4., péntek

149. - Salvadore 97

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:36
Ma újabb teszttel jelentkezem, amiben a Salvadore 97-es árnyalatú lakkot mutatom be nektek.
Az üvege nekem tetszik, a szívre emlékeztet engem. Ecsetével könnyű dolgozni, mert hosszabb, így az üvegből könnyen kiszedhető a lakk, egyenesen levágott végű, és pont megfelelő vastagságú. A színe tündöklő, viszont csak három rétegben. A tartóssága az egyedüli, amiről negatívat kell mondanom, mert három napnál többen nem bír. Az ára viszont ezt kompenzálja, hiszen 249 ft a 100-as boltokban.





Nektek van lakkotok ettől a márkától?

2 megjegyzés:

Ilus on 2013. október 4. 16:39 írta...

Nekem ez a tipikus Régimódi pirosra emlékeztet, amit még Nagymamáink használtak az Ő fiatal korukban! :) Nagyon szép színe van, bár én lehet kentem volna még egy harmadik réteget! :)

Névtelen írta...

Olvasd el: http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos