2013. október 20., vasárnap

165.- Polishes Challenge- Two colors

Bejegyezte: Unknown dátum: 18:28
Ahogy említettem múlt héten , ez egy nemzetközi kihívás, úgyhogy most megint két nyelven fogok nektek hülyeségeket írni. Remélem azért van, aki el is olvassa őket. Az eheti téma a két színű manikűr volt, amire én egy rózsaszín- arany manikűrt terveztem. Rózsaszínként az egyik Aden lakkot, míg aranyként az egyik Essence lakkomat használtam. Hogy ne legyen az alkotásom olyan egyszerű, így feldobtam őket pár strasszkővel. Remélem tetszik.

As I mentioned last week,  this is an international challege, that's why I will write some stupid things in two languages. I hope that there is somebody, who also reads them. The topic of this week was the two color manicure, for what I create a pink-gold manicure. For pink I used an Aden varnish, and for gold I used one varnish of my Essences. I didn't want to be so grey, so I used some rhinestones. I hope that you like it.




Hogy tetszik?
How do you like it?

1 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) on 2013. október 31. 11:46 írta...

jó ez a két szín együtt. :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos