2013. október 24., csütörtök

169. - Yes love- n07

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:00
Ezt a lakkot páromtól kaptam Olaszországban. Az ára 1 euró volt, ami szerintem nem sok érte. A képek sajnos nem adják vissza azt a gyönyörű lila árnyalatot, amivel ez a lakk rendelkezik. Az üvege nagyon tetszik, mert kocka alakú, és így sokkal könnyebb tárolni, mint a gömb alakúakat. Az ecsete egy picit vékony, de még mindig vastagabb az Oriflamenél. A színe egyszerűen mesés. Én még elsőre nem is szerettem bele, csak mikor már második nap nézegettem. Az állagára nem is mondanám se azt, hogy sűrű, se azt, hogy folyékony. A tartóssága ugyanolyan mesés, mint a színe, mert 6 napot simán bírt, akkor is inkább csak kopott, mint pattogott.





Nektek, hogy tetszik?

4 megjegyzés:

glitterfingersss on 2013. október 24. 14:12 írta...

Nagyon szép színe van! :)

Unknown on 2013. október 24. 14:16 írta...

Hát én sejtem milyen szép lila is lehet ez főleg napfényben! :O *.*

Eleni on 2013. október 28. 6:42 írta...

*_* tökéletes *_*

Thimmyke on 2013. október 30. 18:54 írta...

De szép ez a lila! *-*

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos