2013. október 30., szerda

175. - Avon Sea Breeze

Bejegyezte: Unknown dátum: 15:10
Ma újabb teszttel jöttem. A mai lakk, amit előveszek az Avon- Sea Breeze. Az üvegét imádom, mert olyan elegáns, hogy kockás, és nem mellesleg 12 ml-t tartalmaz. Az ecsete pont olyan, amivel tökéletesen lehet dolgozni. A fedése nem olyan jó, mert három réteg kell minimum ahhoz, hogy a körömvégem ne látszódjon, viszont ezt a tartása kompenzálja, hiszen minimum 4 napig tart. Az árát én sokallom érte, mert 999 forint, de ezt én DjKaty blogsalején szereztem.





Nektek van hasonló lakkotok? Hogy tetszik?

1 megjegyzés:

djkaty on 2013. október 30. 15:42 írta...

Még mindig szép ez a lakk :-) Én is csak azért váltam meg tőle, mert van szinte azonos a gyűjteményemben :-)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos